Przetargi
Ilość odsłon: 75968
|
|
|
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Szczawin Kościelny
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO
Przedmiot zamówienia: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Szczawin Kościelny.
Zamawiający: Gmina Szczawin Kościelny, 09- 550 Szczawin Kościelny, ul. Jana Pawła II 10, tel (024) 235–13–72 , tel/fax (024) 235– 13–66 e-mail: gmina@szczawin.pl.
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.szczawin.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 235–13–66.
- Przedmiotem zamówienia jest: budowa 46 sztuk punktów świetlnych w miejscowościach Helenów II, Reszki, Kaleń, Szczawin Borowy Wieś, Adamów, Janki, Słup, Suserz, Teodorów, Kamieniec, Pieryszew, Modrzew-Lubieniek, Szczawin Kościelny. Budowa dotyczy montażu 46 sztuk opraw wraz z wysięgnikami i lampami, dobudową linii napowietrznej w ilości 3,8 km, montażu układów sterowniczo – pomiarowych na słupie w ilości 3 sztuk oraz w stacji trafo w ilości 1 sztuki.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 45.31.23.11-0.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
- Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.11.2006 roku.
- Okres wymaganej gwarancji: minimum 36 miesięcy.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
- formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
- oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
- referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 1 roboty w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2÷5 winien załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną. Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
- Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Szczawin Kościelny, ul. Jana Pawła II 10, sekretariat, do dnia: 2006.09.25, do godz. 9:30.
- Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Szczwin Kościelny, ul. Jana Pawła II 10,pokój Nr 9, w dniu: 2006.09.25., o godz. 10:00.
- Kryteria wyboru: Cena 100 %.
- Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
- Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
- Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
- Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
- Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Teresa Rutkowska – tel (024) 235–13–72 , tel/fax (024) 235–13– 66.
- Ogłoszenie umieszczono na stronach internetowych portalu UZP w dniu 15.09.2006 r.
Załączniki:
siwz_oswietlenie_uliczne.doc -> pobierz
Specyfikacja
Rozmiar: 120KB
Data dodania: Friday, 15 September 2006, godz. 21:07
Typ MIME: application/x-octet-stream
zal1_opis_przedmiotu_zamowienia_1.doc -> pobierz
Opis przedmiotu zamówienia
Rozmiar: 39KB
Data dodania: Friday, 15 September 2006, godz. 21:08
Typ MIME: application/x-octet-stream
zal1_opis_przedmiotu_zamowienia_2.doc -> pobierz
Opis przedmiotu zamówienia- rysunki
Rozmiar: 96KB
Data dodania: Friday, 15 September 2006, godz. 21:09
Typ MIME: application/x-octet-stream
zal2_formularz_ofertowy.doc -> pobierz
Formularz ofertowy
Rozmiar: 31KB
Data dodania: Friday, 15 September 2006, godz. 21:10
Typ MIME: application/x-octet-stream
zal3_oswiadczenie.doc -> pobierz
Oświadczenie
Rozmiar: 28KB
Data dodania: Friday, 15 September 2006, godz. 21:11
Typ MIME: application/x-octet-stream
zal4_wykaz_robot.doc -> pobierz
Wykaz robót
Rozmiar: 32KB
Data dodania: Friday, 15 September 2006, godz. 21:11
Typ MIME: application/x-octet-stream
zal5_wykaz_osob.doc -> pobierz
Wykaz osób
Rozmiar: 30KB
Data dodania: Friday, 15 September 2006, godz. 21:11
Typ MIME: application/x-octet-stream
zal6_umowa.doc -> pobierz
Umowa
Rozmiar: 47KB
Data dodania: Friday, 15 September 2006, godz. 21:12
Typ MIME: application/x-octet-stream
zal7_kosztorys_ofertowy.xls -> pobierz
Kosztorys ofertowy
Rozmiar: 19KB
Data dodania: Friday, 15 September 2006, godz. 21:12
Typ MIME: application/vnd.ms-excel
|
|
|